Utvask (vask av gulv og toalett) er inkludert i prisen, men leietaker forplikter seg til følgende:
Leietaker skal klargjøre lokalene for utvask i henhold til punkter under, senest kl. 15.00 søndag. (Evt etter avtale. Ved utleie ukedag, så gjelder det når leietaker er ferdig)
- All medbrakt mat/drikkevarer, pynt og søppel skal ryddes og fjernes fra lokalet. Søppel kastes i container utfor.
- Kjøkken skal være grundig rengjort, og alt av dekketøy skal være vasket og satt tilbake i skuffer/skap.
- Bord, stoler og øvrig inventar skal settes tilbake slik det stod da man ankom lokalet, og gulvene skal være feid og klar for utvask. Bordene vaskes over og stolene settes opp. Bord som settes tilbake på lageret skal vaskes først. Stoler det er sølt på må og vaskes før de settes på lager. Maks 10 bord skal stå igjen i salen. Alle svarte stoler skal tilbake på stol/bordlager. Trestoler stables langs veggen ved varmepumpen.
- Søl på gulv må tørkes opp umiddelbart for å forhindre at gulvet blir ødelagt.
- Ved flytting av bord, må disse løftes for at gulvet ikke skal bli ødelagt.
- Alle tape-rester o.l som er brukt til å feste gjenstander på vegger/gulv/tak/bord/etc skal fjernes etter bruk. Ikke tillatt å bruke dobbelsidig tape.
- Se over utsiden av huset og sørge for at det ser likt ut som da dere kom..
- Evt. knust servise / skader skal meddeles utleier skriftlig påfølgende dag.
(Skade avtales individuelt, kopper/glass kr 25 pr stk, dekketøy kr 50 pr stk) - Konfetti er ikke tillatt brukt i lokalet. Pga enkelte typer farger av og flekker lar seg ikke fjerne.
- Sorte skomerker fjernes.
- Oppkast MÅ fjernes og vaske bort umiddelbart.
Dersom ovenstående punkter ikke blir overholdt, holdes leietaker økonomisk ansvarlig for de merkostnader utleier påføres. Minimumsbeløp 500,-